Friday, January 13, 2012

Ya Allah . Kuat kan aku !

Assalamualaikum


Ya Allah
tabah kan lh hati ku

kadang2 bila rs nak terpandang
cepat2 kalih kan perhatian

bila rs rindu
cepat2 buang perasaan itu

bila rs dendam
cepat2 bercakap dgn org

biar pandangan jadi kabur
biar rindu-rindu tu bertabur
biar dendam tu terkubur

diri itu pernah di cintai
diri itu pernah menyentuh ht ini
diri itu pernah ade dalam hati utk tempoh 5 tahun
diri itu pernah jd tempat bergantung harap
diri itu yg pernah sering d risaukan

nak aku buang rs itu jauh2
nak aku benamkan kenangan itu dalam2

dah janji untuk berlalu pergi
tapi
ternyata tidak berdaya

Ya Allah
bantu lah rawat hati ku

aku berlalu bukan kerana benci
aku berlalu kerana kecewa

aku bertahan bukan tak rindu
tapi aku punya impian untuk di tuju

Ya Allah
Lindungi lah dia dr segala perkara yg Kau murka
Perlihara lah dia dr segala keburukan dunia
Bentangkan lah untuk nya cahaya keimanan Mu
Taburkan lah rs takwa dalam diri nya kepada diri Mu

Sebagaimana Kau mengahdirkan aku seseorang
Mewujudkan rs itu kerana Mu

Aminnnn
Ya Rabbi



credit pic t0 incik g0ogle

0 comments:

Post a Comment