Tuesday, December 13, 2011

amazing ! wakakakah =.=''

Assalamualaikum ..

Angin malam ..
Kau bawakan lah rindu ku pada nya .

Oh ~ M ! ape yg aku tengah buat nih ..? update entry baru ? starting ayat jiwang lak kannn …. What the ..?
Haha !


Actually, aku pon ta thu nak update sal ape nih .. hantam jek lh kan .. agak2 bosan nak bc, sila lh klik ke button ‘x’ nuhhh .. ^__^’’

Long distance relationship !
byk dh blog yg aku jenguk, cite sal tips2 long distance relationship nih .
dulu, aku cam ta kesah sgt lh kan .. 
bg aku, bukan dia tahu pon ape yg kita buat kat cni .. ap de hal ! hehe .
tp sbnr ny .. its need us to be honest + trust each other .
gilakkkk … honest + trust beb ! owg melayu kate JUJUR + PERCAYA !
part yg percaya tu, cam ta de menda sgt lh kan . tp part nak jujur tu . 
berat lh weyh ~
bukan ny ap .. bukan sume menda kita leh share ngan pasangan kita . name pon kapel kan . blom jadi husband and wife . so dats, still ade privacy gak ..

ramai kapel yg slalu de mslh curang bila bcinta jauh2 ni . 
alasan ny kurang kasih syg . 
what the ..?!
tapi .. satu yg org pesan kat aku . hidup nih .. ade hukum karma ny .
pe yg kita dpt hr nih adelah pe yg telah kita usahakan semalam .

long distance relationship nih lg best sbnr ny !
 hr2 rs rindu ! hr2 dok menghitung hr .. bila lh nak jumpa . sweet kot !!
pastu, kurang sket buat dosa ny . yelaaa, jarang jumpa, jarang lh berendut . hak3 ^__^v


tp, sume ny terletak pd JODOH kan . ade tu Allah takdir kan jodoh yg dekat . ade tu Allah takdirkan jodoh yg jauh . sume ny dh tertulis . dan sume ny punye hikmah ^__^

dah2 ! aku rs cam dh nk ke arah tazkirah subuh lak ..

off .

dan angin …
tolong bisik pada ny .
terima kasih kerana menyayangi aku ..
terima kasih kerana memberikan ku nafas baru ~




1 comments:

Semarak Pelangi said...

jiwangnye kakak kite sorg ni..

Post a Comment