Friday, July 8, 2011

k0 nak ape ?!

Assalamualaikum

AMARAN keras ! ini adelah entry meluahkan perasaan ..
klu meluat, sila klik simbol ‘X’

siyesly, aku saket hati ! ahh, lantak lh ape org nak ckp pon . mg dh ta de ruangan utk bersabar lg ~ sume ny bagai mencarik2 hati aku yg selembut roti tisu yg mamak canai tuh !
utk kali ni, dh dua kali aku kna sound utk menda yg sama . oh, great ! sgt awesome ayat tuh ! masih tengiang2 lg kt tlinge aku nih . aku mcm budak2 ke ? klu ckp aku ni ta berpikiran rasional, aku cam bole ejas kasi trime lh ayat tu . tp klu ckp aku cam budak skola, agak ade keterlaluan words lh kt situ . jgn men sembur je der ! gua ni ati sensitip tau !! aaaaaa …!! Geram ny aku !
aku bukan lh ta bole nk trime teguran . tp … aku ta bole org men sembur je ! klu salah aku, ok .. fine ! aku mintak maaf . tp, ni alih2 kena marah . agak mengong jugak aku d buat ny ~ sentap tau hati ni . wuaaaa .. =.=’’

orang selalu cakap, dlm hubungan ni kite kena lh give & take . kena saling memahami . eloooo … klu dapat incik boyfie yg bole tolak ansur, bole lh bai . ni haram !! asek kita jek nak rileks ~ dia tahu bagi arahan jek . layan time nak, ignore time ta nak . ce aku lak ikut jejak langkah begitu . wahai hati incik boyfie, apekah yg bakal ko rase ? oh .. mst ta de rase ape2 an ? yg merana bila berjauhan, aku ! yg kerinduan bila senyap seribu bahasa, aku !  yg kejelesan melihat kemesraan dia ngan pompuan lain, aku ! aha, sume ny aku lh yg tanggung . apekah ini dinamakan jodoh ? oh, jemmm lh aku !!

dlm mcm ni .. tetibe lak kan terpandang ‘angel’ yg turun dari kayangan gak ny . buat lh acane pon, tetap lh sabar melayan kerenah aku .. masam mencuka cam telan sampah lima lori, mesti bole terbahak ketawa bila dipujuk .. haaa, nak lah incik boyfie yg mcm nih …. Bole ? huh ! jgn ko nak mimpi lh !

tp kan, camane2 pon .. tu jugak lh yg aku syg ! tu jugak lh yg aku rindu ! tu jugak lh yg aku cinta ! tu jugak lh nyawa aku ! alahai … skarang ni, ta de ag dh istilah ‘aku single’ . (konon2 maksud single tu adelah tidak berkahwin . jadi, single lh kan ?) skarang, mengaku je lh ngan iklas ‘I ni dh in relationship lh’ huhu .. tawar dh hati aku nak play2 around . ta mhu dh org dtg lg ketuk pintu hati aku . cukup2 lh ngan ape yg aku ade . aku dh ade family yg cukup havoc ! aku dh ade geng ! aku dh ade bff yg alwiz be with me ta kire lh dlm keadaan ap pun ! aku dh ade babysitter ! ngeh3 ~ aku dh ade incik boyfie yg slalu buat aku ta tentu arah ! so, stop lh nk finding2 mr right aku tuh . aku nk tanam hasrat aku tu . tanam bg tiang dua ~ kebumikan molek2, biar ta idup balik ! ok ??

FYI kan incik boyfie, I dah ta kesah lh dgn ape yg u nak buat (zon bahaya ni) .. if u ade org lain pon, its ok je (tp I pcaya, u ta de ms ngan sume tu) .. cume ny, jgn nak sebok2 hal I, ok .. I pandai berdikari tau ! tp, klu u dtg nk manja2 ngan I, I trime seadanya ! coz, my life is for u, babe ! hahahaha . I pon ta kesah kena madu ngan kerjaya u .



♥cerita cik katak♥ 

0 comments:

Post a Comment