Sunday, July 17, 2011

keh3 [ta de tajuk]

Assalamualaikum

holaaa ~ ini entry hanya suka2


semalam aku g test undang2 kat kluang ! aku ta stadi mane pon ntuk test tuh . tp ta tido malam gak . (ala2 nak exam kat UUM) haha ^_^’’ mg ta tahan lah pg tu . cam nak pengsan jek . pale ni nak melentok jek . saket tengkuk aku dok menahan berat pale nih . (ade batu ke ape?) pastu, alih2 jek miss tu ckp, sume2 kena pakai kasut bertutup ! lelaki lak kena pakai kemeja . aduhhh, jem lh aku ! tetibe teringat lh pulak ngan kasut aku yg ade kt uma incik ungku . makan tahun gak kasut tu ade kat uma dia . hehe .. so, ape lg . dengan sengaja, aku telah menyusahkan dia d pg hari . kompom mak dia bebel kat aku . hehehehe . ampunn lh makcik !

one by one yg kuar tu ckp ta lepas . aduhhh … susah sgt ke soklan nye .. tetibe teringat lak …..

suasana = iron baju …
ayah : kekda nak g mane ?
aku : …… (diam)
mak : nak g test undang2
ayah : huh ~

suasana = nak masuk keta ..
ayah : ta bace buku, tiba2 nak amek test . awk ingat senang ke soklan ny ?
aku : ….. (malas nak layan)
ayah : nanti jawapan ny, sume betul . awk kena pilih yg paling tepat tau ..
aku : ye lh ayah …

lame tuh diorang kat dalam bilik tu .. betul2 susah ke ? atoiii ……
cepat lh ! saket pale ni …
tibe lak giliran aku ~ huhu, nebes lah pulak =.=’’
ouhhh, gini soklan ny . susah gak ! halal lh . ya Allah, luluskan lh aku ..

keputusan !
rahsia ok … yg penting, Alhamdulillah lulus … ‘kekda lulus lh ayah ! huh ~’

sampai kat uma, saket pale sgt2 . updates FB + gado + layan bola .. haha =D !
pas mandi tu, aku terus makan .. pastu makan ubat ~ tp saket ta kurang gak . so, terlantar je lh aku kat atas katil . mandi minyak kapak . ^_^’’

btw, hepi lh lulus !! hahahahahahaha

(gembira ny sy !)
♥cerita cik katak♥ 

0 comments:

Post a Comment