Friday, July 22, 2011

kenapa lelaki ? bukan pompuan ?? errr

Assalamualaikum

Aku pun ta thu knp aku ni lebih tertarik pd lelaki berbanding perempuan . hey ! opkos lh ~ sb kau tu perempuan . dan … mg dah tercipta, kita mudah tertarik kepada org yg berlainan jantina ! yeah ~ aku dh dpt jawapan ny ! haha ~ secara general ny, acam tu lh kan . tp, d sebalik tarikan tu ?? ^_^’’


Dibesarkan bersama lelaki
mungkin . ya, mungkin saje ! mungkin sb dulu aku d besarkan bersama bala2 tentera mak yg terdiri drpd lelaki . oit2 ! bukan abg2 lh, mahu pun adek2 kandung ku ..
ok, dulu mak aku ni pengasuh . then, mak aku mengasuh lh anak sbelah uma tu . (dulu kan duk berek penjara) . pakcik uma sebelah aku tu keje wardern penjara & bini dia lak polis . so, mak aku yg suri uma tangga sepenuh ms ni, mbantu lh ngan ati yg iklas jaga anak2 diorang .
disebabkan yg sulung tuh (zaibo) sebaya ngan aku, dan adik dia (apex) lak selang bape tahun je ngan kitorang, aku + akak long + zaibo + apex = GENG ! hehe ~
kitorang slalu men (power rangers, otomen) same2, makan same2, tidur same2, minum susu same2 (bo, ko suke abeskan susu botol aku, kan . aku mg slalu ngelat) . mg lah diorang ade adek pompuan . tp minah tu suke berangan, nyanyi sorang2 . haha, tu yg out drpd list tuh . kih3 . then, adek diorg yg last pon lelaki . tp mak aku ta sempat jaga sb diorang dh pindah luar quarters .

kawan mase kecik2
haa, after family apex pindah . kitorang pun pindah gak . dlm quarters yg same cume pindah duk flat pulak . huhu ~ dan aku, masuk tadika masa tu ..
kat tadika, kitorang ade geng . haha, kecik2 ag dh men geng2 . dan kawan aku yg rapat ms tuh, anis + mira + fatiha + syuhada + ayu + arwah akim + lan + jamri
yg duk dekat ngan uma aku, arwah akim, lan ngan jamri . petang2, aku slalu men ngan arwah akim . haish ! dari tadika sampai lh kitorg darjah 4 . arwah ajar aku men guli, bola tampar, bola sepak dan segala mcm pemainan lelaki lah .
bukan lh aku ta de kawan perempuan, tp yg dekat itu lh . LELAKI


perempuan itu ngada2
mase mak aku pregnant time umo aku p’tengahan 9 tahun, aku mg hope sgt dapat adik lelaki . akak aku ta nak adik perempuan . dia kate, adik perempuan ni mengada-ngada, mcm aku ! lame2, dek takut dapat adik ‘macam aku’ aku pun cam terpengaruh lh kan ngan kate2 akak aku . so, aku hope sgt dpt adik lelaki . ya ! Allah makbulkan doa kami . dan … ade adik lelaki tu mg best ! <walaupon degil !>

lelaki mudah
ok, ini mg ta dapat d nafikan . kalau mintak tolong mber laki suh kautim tempat aku lam kelas, kompom lh kan menjadi . kalau mintak tolong pompuan, tahu pe alasan ? ‘aku takut lah weyh’ ‘eh, ta bek ko . sek tuang kelas jek’ dan sbg ny ! leceh beb ~ haha
dan lelaki ni, mg jenis ta makan dalam . ko ckp ah pe pon, dia akan rs menyirap time tu jek, pastu kompom ok . ce kalau ngan pompuan, korang cakap ‘ta baek doh’ kompom dah tacing dek pkataan ‘doh’ tu . hahaha . setuju ? setuju ?
kalau kawan ngan laki, aku ta yah nak ngadap muke diorang 24 hours . yelah, jmpe time kuar je . pastu time g klas ~ bile balik uma or bilik kt hostel, secara otomatik ny terputus lh time yg d panggil together . kalau msj pon, sekadar isi ms lapang . ta yah nak curiga sb pkataan yg d guna pun ‘aku-ko’ . len lh ‘awk-sy’ .. de potensi nak curang tuh ! hahahaha ~

sb tu lh kot aku ni mudah baek ngan lelaki . bukan lh aku ta de kawan pompuan, ade jek ~ nana, fara, sue, ogy (rumateku), along, in, suraya, ely (geng2 penjara) . haaa, ni yg dianggap kamcing ! ramai kan ~ yg ta kamcing pon, ramai gak ! kat fb aku nuhhh, rs ny sama balance je kot antara laki & pompuan . ta mcm fesbuk ‘org tu’ . asyik dok add + app pompuan jek ! =.=’’ bwueeekkk !
penah sorang member aku ckp, ‘ko ni senang, nak bawak lepak mn pun ok jek . pastu ta makan dalam lau aku gurau kasar . ta de feeling eh kawan ngan aku ?’ dan jawapan aku, ‘aku dh de pkwe !’ hahaha ~
pd member2 yg ingatkan aku ni ‘single’ .. ta de plak feeling lebih2 bile kawan ngan aku . sb aku ta cantik + kasar . tp senang kan ?!
bagi aku, persahabatan mg mudah bila bersama lelaki . kekuatan pun akan dtg bila kite sakit hati ngan bf kite . dan lelaki mg dh d ciptakan utk perempuan . hahahaha tapi aku tetap syg sume kawan2 aku ta kire laki atau pompuan . coz u will there when I need someone to talk ~ ^_^
 



♥ini cerita cik katak♥

0 comments:

Post a Comment